avatar Ten blog rowerowy prowadzi 2befree z miasteczka Police, Przęsocin. Mam przejechane 4640.90 kilometrów w tym 1963.78 w lesie i błocie ;P. Jeżdżę z prędkością średnią 21.27 km/h i właśnie się chwalę.
Więcej o mnie i moje endomondo.

Wykres roczny blog rowerowy 2befree.bikestats.pl

Wrzesień, 2011

HR max:190 ( 90%)
HR avg:135 ( 63%)

Odpoczynek

Niedziela, 25 września 2011 · dodano: 25.09.2011 | Komentarze 3

Nogi mam obolałe od biegania i chodzenia (bo do treningów biegowych i rowerowych, moja ukochana dołożyła mi nordic walking, więc wczoraj musiałem jeszcze przejść 12km) Dzisiaj postanowiłem pojeździć bez celu, bez naciskania. Oczywiście były momenty kiedy zwyczajnie nie wytrzymałem i troszkę musiałem przydusić.

Trasa w kierunku Kościna, za Dołujami. Odkryłem tam naprawdę piękne rejony i wiem że jeszcze kiedyś, kiedy będę miał więcej czasu, muszę się tam wybrać. Dalej Stobno, Mierzyn i znowu puszcza Wkrzańska.

Niestety mój telefon ma jakiś problem z aparatem i zdjęcia nie oddają piękna terenów.

HR max:197 ( 93%)
HR avg:145 ( 68%)

Podjazdy

Sobota, 24 września 2011 · dodano: 25.09.2011 | Komentarze 0

Miałem bardzo mało czasu i bardzo dużą ochotę na rower. Wybrałem się na pobliską górę, ul. Inwalidzka. 1,2km długości i 65m przewyższenia przynajmniej według GPS-u w komórce ;) Muszę coraz częściej ćwiczyć górki, bo ewidentnie mam z tym duuuży problem.

Chłodzony cieczą...

Niedziela, 18 września 2011 · dodano: 18.09.2011 | Komentarze 2

...czyli wyższa technologia ;)
Cały dzień pogoda psuła mi humor. Rano czekałem aż wypogodzi się w południe, w południe, że może pod wieczór będzie lepiej...Dalej nie pamiętam co się stało.
Gdy po powrocie spytałem o to Izę, powiedziała że chodziłem od okna do okna, w końcu powiedziałem, że trzeba być facetem i wyszedłem ;p

Trasa do strzelnicy za tanowem i odwrót. Po drodze, od wody wysiadło przednie światło i wracałem całkiem po ciemku, to że ja nic nie widziałem to pikuś. Bardziej martwiłem się tym że mnie nie widać ;/
W domu nie znalazłem na sobie ani jednego suchego skrawka odzieży.

Tempo podawał zespół mojej młodości " tak jak bym był już stary ;p"

Warto przemyśleć słowa piosenki, w związku z nadchodzącymi wyborami.

Sobota w lesie

Sobota, 17 września 2011 · dodano: 18.09.2011 | Komentarze 1

W sobotę po pracy, rowerem podjechałem z Przęsocina na Mewią gdzie remontuje nowe mieszkanie. Później dojazd do wkrzańskiej i trochę zabawy na ścieżkach.
Szlak czerwony, niebieski, ścieżka zdrowia.
Jeździło się niesamowicie przyjemnie, mimo zmęczenia.

Mocno

Niedziela, 11 września 2011 · dodano: 11.09.2011 | Komentarze 0

Cały dzień było gorąco i nie najlepiej się czułem. Dlatego późny wyjazd około 18 godziny, kiedy było już nieco przyjemniej. Najpierw lasem kierunek głębokie, później przez Dobrą w kierunku Rzędzian i Stolca. Powrót nudną prostą w kierunku Tanowa i do Polic. Jak zwykle, podjazd przęsocińską górką, dał mi najbardziej w kość.
Z kondycją coraz lepiej, szkoda że dopiero na jesień :P

po zmroku i pod wiatr

Środa, 7 września 2011 · dodano: 07.09.2011 | Komentarze 1

Start około godziny 20 w kierunku Polic, później przez Tanowo do głębokiego, podjazd pod osów, zjazd Duńską i szosą polską do Przęsocina.

Wiało niesamowicie. Mimo że zatoczyłem pełne koło, w związku z czym przynajmniej 1/4 dystansu powinienem pokonać z wiatrem. Nic z tego!!! cały czas wiatr tak kręcił, że nie dało się porządnie rozpędzić.

Jazda po zmroku dostarcza dodatkowych wrażeń i już nawet 30 -35 km/h powoduje że czułem się jak przy 50km/h w dzień.

Na całym dystansie nie trafiłem na ani jednego rowerzystę!!! Nie spać, zwiedzać !!! :)

Relaks na rowerze

Niedziela, 4 września 2011 · dodano: 04.09.2011 | Komentarze 0

Po niezwykle wyczerpującym tygodniu w pracy, dzisiaj pierwsze pół dnia nic nie robiłem, a później postanowiłem troszkę pojeździć relaksacyjnie. Plan zrealizowany w 100%
Sporo jazdy po lesie, podjazd pod gubałówkę, mega zabawa na ścieżce zdrowia, której pokonywanie na czas chyba nigdy mi się nie znudzi.
Na koniec szosą pojechałem do Dobrej a dalej Bartoszewo, Tanowo, Police, Przęsocin. Podjazd pod przęsocińską górkę w totalnych ciemnościach ;/

Nie obyło się bez kilku ciekawych akcentów, trochę leciałem za autobusem, ale muszę przyznać że przeraża mnie to, że nie widzę drogi i tego co mogę na niej zastać, więc po kilku minutach jazdy odpuściłem. Chyba mam zbyt bujną wyobraźnię ;D i wizja wypadku była silniejsza od fun'u

Między Tanowem a Policami juz podczas powrotu do domu, dogonił mnie jakiś "skuterzysta" Jako że ruch był nie wielki postanowiłem nie ułatwiać mu zadania i troszkę się po ścigaliśmy. Blisko 50 na prostej a skuter zwyczajnie nie dawał rady. Jednak skuter się nie męczy haha po kilku dłuższych chwilach zwolniłem, pomachałem i wróciłem do swojego tempa.