avatar Ten blog rowerowy prowadzi 2befree z miasteczka Police, Przęsocin. Mam przejechane 4640.90 kilometrów w tym 1963.78 w lesie i błocie ;P. Jeżdżę z prędkością średnią 21.27 km/h i właśnie się chwalę.
Więcej o mnie i moje endomondo.

Wykres roczny blog rowerowy 2befree.bikestats.pl

Chłodzony cieczą...

Niedziela, 18 września 2011 · dodano: 18.09.2011 | Komentarze 2

...czyli wyższa technologia ;)
Cały dzień pogoda psuła mi humor. Rano czekałem aż wypogodzi się w południe, w południe, że może pod wieczór będzie lepiej...Dalej nie pamiętam co się stało.
Gdy po powrocie spytałem o to Izę, powiedziała że chodziłem od okna do okna, w końcu powiedziałem, że trzeba być facetem i wyszedłem ;p

Trasa do strzelnicy za tanowem i odwrót. Po drodze, od wody wysiadło przednie światło i wracałem całkiem po ciemku, to że ja nic nie widziałem to pikuś. Bardziej martwiłem się tym że mnie nie widać ;/
W domu nie znalazłem na sobie ani jednego suchego skrawka odzieży.

Tempo podawał zespół mojej młodości " tak jak bym był już stary ;p"

Warto przemyśleć słowa piosenki, w związku z nadchodzącymi wyborami.