avatar Ten blog rowerowy prowadzi 2befree z miasteczka Police, Przęsocin. Mam przejechane 4640.90 kilometrów w tym 1963.78 w lesie i błocie ;P. Jeżdżę z prędkością średnią 21.27 km/h i właśnie się chwalę.
Więcej o mnie i moje endomondo.

Wykres roczny blog rowerowy 2befree.bikestats.pl

Relaks na rowerze

Niedziela, 4 września 2011 · dodano: 04.09.2011 | Komentarze 0

Po niezwykle wyczerpującym tygodniu w pracy, dzisiaj pierwsze pół dnia nic nie robiłem, a później postanowiłem troszkę pojeździć relaksacyjnie. Plan zrealizowany w 100%
Sporo jazdy po lesie, podjazd pod gubałówkę, mega zabawa na ścieżce zdrowia, której pokonywanie na czas chyba nigdy mi się nie znudzi.
Na koniec szosą pojechałem do Dobrej a dalej Bartoszewo, Tanowo, Police, Przęsocin. Podjazd pod przęsocińską górkę w totalnych ciemnościach ;/

Nie obyło się bez kilku ciekawych akcentów, trochę leciałem za autobusem, ale muszę przyznać że przeraża mnie to, że nie widzę drogi i tego co mogę na niej zastać, więc po kilku minutach jazdy odpuściłem. Chyba mam zbyt bujną wyobraźnię ;D i wizja wypadku była silniejsza od fun'u

Między Tanowem a Policami juz podczas powrotu do domu, dogonił mnie jakiś "skuterzysta" Jako że ruch był nie wielki postanowiłem nie ułatwiać mu zadania i troszkę się po ścigaliśmy. Blisko 50 na prostej a skuter zwyczajnie nie dawał rady. Jednak skuter się nie męczy haha po kilku dłuższych chwilach zwolniłem, pomachałem i wróciłem do swojego tempa.