avatar Ten blog rowerowy prowadzi 2befree z miasteczka Police, Przęsocin. Mam przejechane 4640.90 kilometrów w tym 1963.78 w lesie i błocie ;P. Jeżdżę z prędkością średnią 21.27 km/h i właśnie się chwalę.
Więcej o mnie i moje endomondo.

Wykres roczny blog rowerowy 2befree.bikestats.pl
HR max:190 ( 90%)
HR avg:135 ( 63%)

Odpoczynek

Niedziela, 25 września 2011 · dodano: 25.09.2011 | Komentarze 3

Nogi mam obolałe od biegania i chodzenia (bo do treningów biegowych i rowerowych, moja ukochana dołożyła mi nordic walking, więc wczoraj musiałem jeszcze przejść 12km) Dzisiaj postanowiłem pojeździć bez celu, bez naciskania. Oczywiście były momenty kiedy zwyczajnie nie wytrzymałem i troszkę musiałem przydusić.

Trasa w kierunku Kościna, za Dołujami. Odkryłem tam naprawdę piękne rejony i wiem że jeszcze kiedyś, kiedy będę miał więcej czasu, muszę się tam wybrać. Dalej Stobno, Mierzyn i znowu puszcza Wkrzańska.

Niestety mój telefon ma jakiś problem z aparatem i zdjęcia nie oddają piękna terenów.

maccacus
| 05:13 poniedziałek, 26 września 2011 | linkuj Ale chodziło mi o średni puls :)
2befree
| 20:44 niedziela, 25 września 2011 | linkuj Nie, no zgodie z Twoja radą, przestawiłem maxa na takiego jakiego już kilka razy widziałem ;)
Dlatego procentowo wygląda to teraz inaczej. Ale gdyby nie ten zabieg, to wczorajsze 197 pokazało by jako 99% ;)
maccacus
| 20:03 niedziela, 25 września 2011 | linkuj Pulsy zaczęły Ci "normalne" wychodzić :) Może to efekt uboczny biegania?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa tylem