avatar Ten blog rowerowy prowadzi 2befree z miasteczka Police, Przęsocin. Mam przejechane 4640.90 kilometrów w tym 1963.78 w lesie i błocie ;P. Jeżdżę z prędkością średnią 21.27 km/h i właśnie się chwalę.
Więcej o mnie i moje endomondo.

Wykres roczny blog rowerowy 2befree.bikestats.pl
Temperatura:-10.0

Wetscream w śniegu!

Niedziela, 5 lutego 2012 · dodano: 05.02.2012 | Komentarze 4

Tak jak wczoraj postanowiłem, tak zrobiłem, dzisiaj rano założyłem opony na potężne błoto (maxxis wetscream) i wyjechałem w śnieg.

Już w ubiegłym roku na nich trochę jeździłem, ale zapomniałem jak bardzo dają w kość. Na pewno zyskuje się niesamowitą przyczepność, po prostu wbijają się w podłoże jak opona od kopary, jednak opory toczenia są tak wielkie że czułem się jak bym całą drogę podjeżdzał pod gubałówkę :) Nawet z górki trzeba było pedałować inaczej rower się prawie zatrzymywał. Normalnie kwadratowe koła :P Ale że to nie wyścigi a jazda dla przyjemności. Musze przyznać że bawiłem się świetnie.

Dzisiaj sporo ludzi w lesie, w tym kilku na rowerach !

rowerzystka
| 16:11 sobota, 7 kwietnia 2012 | linkuj Tęczowych Pisanek
Na stole pyszności
Mokrego Dyngusa
I wspaniałych gości
Niech to będzie czas uroczy
Życzę miłej Wielkiej Nocy!
maccacus
| 19:58 poniedziałek, 6 lutego 2012 | linkuj Precz ze śniegiem!!! :P Wiosno napier....!!!!!
2befree
| 18:25 poniedziałek, 6 lutego 2012 | linkuj Ulubiona? chyba nic nie przebije pełni lata :)
Ale śnieg też bardzo lubię, może dla tego, że mamy go tak mało i tylko kilka - kilkanaście dni w roku.
James77
| 08:56 poniedziałek, 6 lutego 2012 | linkuj sądząc po awatarze to Twoja ulubiona pora na pedałowanie :)
mi śnieg nie bardzo pasuje, wczoraj jak się mijaliśmy to obmyślałem właśne drogę do domu ;)
ja też widziałem kilka osób na rowerach

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa tepez