avatar Ten blog rowerowy prowadzi 2befree z miasteczka Police, Przęsocin. Mam przejechane 4640.90 kilometrów w tym 1963.78 w lesie i błocie ;P. Jeżdżę z prędkością średnią 21.27 km/h i właśnie się chwalę.
Więcej o mnie i moje endomondo.

Wykres roczny blog rowerowy 2befree.bikestats.pl
HR max:192 ( 90%)
HR avg:147 ( 69%)

2 w 1

Niedziela, 18 grudnia 2011 · dodano: 18.12.2011 | Komentarze 4

Pomysł na ten trening zrodził się już jakiś czas temu. Niestety z powodu krótkiego dnia, na realizacje tego planu mogłem pozwolić sobie dopiero dzisiaj.

Pierwsza część to jazda w terenie, las pełny jest błota, ale dostarcza to wspaniałych wrażeń i pozwala pracować nad techniką jazdy, z czym zawsze mam pewne problemy. Zahaczyłem tez podjazd pod Gubałówkę, do którego skłoniła mnie głośna muzyka na szczycie. W połowie wysokości grupka zapaleńców sportów zimowych wywalała śnieg łopatami z Pickupa ;) mam nadzieje że my rowerzyści nie będziemy go musieli na wiosnę wywalać łopatami z tęsknoty do twardej nawierzchni ;)Dalej przez Pilchowo do Polic na bieżnię.

Po bieżni 10km biegu. W trakcie tej godziny doświadczyłem każdej pogody,wiatru, deszczu, gradu i nawet odrobiny śniegu. Na chwile tez pokazało się słońce!
Nie poddałem się mimo to chociaż przez większość czasu byłem jedynym idiotą na bieżni :p

Po tym zrobiłem sobie 5 minut przerwy na batonik i kubek ciepłej herbaty z termosu, po czym szybko wskoczyłem w kolarskie obuwie i pojechałem do domu. Trasa znowu bardzo błotnista, ale nie pokonała mnie :)

Tempo jest jakie jest, ale cóż, czasem trzeba zrobić krok w tył, żeby móc ruszyć do przodu. Innymi słowy, trening w pierwszej strefie.

Motto na dzisiaj i inne dni z tak uroczą pogodą:
"Gdy przegrasz o jedną dziesiątą sekundy, o ułamek punktu, o przysłowiowy włos,
przypomnij sobie te wszystkie dni, podczas których z lenistwa nie poszedłeś na trening"

rowerzystka
| 11:47 sobota, 24 grudnia 2011 | linkuj Zdrowych i spokojnych Świąt... :)
maccacus
| 22:52 niedziela, 18 grudnia 2011 | linkuj No właśnie nie miałem z nią żadnych dolegliwości. Trochę jeszcze boli jak mocniej odegnę dłoń lub wezmę coś cięższego ale generalnie jestem dobrej myśli :)
2befree
| 18:43 niedziela, 18 grudnia 2011 | linkuj Impreza na którą się szykuje jest w 2013 roku ;)
A bieganie jest bardzo przyjemne ;) cieszę się że już nie trzeba Cie namawiać :) ręka nie pulsuje jak biegasz?
maccacus
| 18:17 niedziela, 18 grudnia 2011 | linkuj No Panie.... widzę że ostro się szykujesz na tą imprezę ;) Ja dzisiaj troszkę pobiegałem i powiem Ci, że nawet było to przyjemne doznanie hahaha

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa tylem