avatar Ten blog rowerowy prowadzi 2befree z miasteczka Police, Przęsocin. Mam przejechane 4640.90 kilometrów w tym 1963.78 w lesie i błocie ;P. Jeżdżę z prędkością średnią 21.27 km/h i właśnie się chwalę.
Więcej o mnie i moje endomondo.

Wykres roczny blog rowerowy 2befree.bikestats.pl

PNR w błocie ;)

Niedziela, 11 grudnia 2011 · dodano: 11.12.2011 | Komentarze 5

Wyszedłem z domu zbyt późno i byłem praktycznie bez szans żeby zdążyć na pętle do godziny 11. Postanowiłem spróbować a w razie nie powodzenia, samotnie pojeździć po bukowej . Kiedy dojechałem, na miejscu zbiórki nikogo już nie było, jednak wypatrzyłem chłopaków na horyzoncie, dzięki temu załapałem się na trening.
W lesie to co lubię najbardziej, czyli duuże ilości błota. Im było go więcej tym lepiej się bawiłem.

Błotko, w sumie było sporo gorszych dróg, ale nie wpadłem na to żeby je uwiecznić :)

W drodze powrotnej straszliwie opadłem z sił i jednocześnie wymarzłem. Drożdżówka i cola załatwiły sprawę. Ale czułem jak bym jechał w temperaturze -10 a nie 2-3 stopni.

2befree
| 20:48 poniedziałek, 19 grudnia 2011 | linkuj @James77 raz mieliśmy okazje razem pośmigać :)
Ale w sumie jak by nie to że wyróżnia Cie kamera na kasku to też bym tego nie pamiętał ;)
James77
| 12:58 poniedziałek, 19 grudnia 2011 | linkuj chyba się mijaliśmy, bo nie kojarzę Ciebie, akurat Twoje wpisy są z datami, w których mnie nie było :/
2befree
| 20:32 niedziela, 11 grudnia 2011 | linkuj @kundello21, zdecydowanie wolę to świeże i pulchne ;) Zamarznięte to po prostu wertepy na których łatwo się wypieprzyc ;/
rowerzystka
| 18:20 niedziela, 11 grudnia 2011 | linkuj Jedni bawią się wyśmienicie na takim błotku, drudzy wręcz unikają go :) (ja należę do tych drugich :))
kundello21
| 16:16 niedziela, 11 grudnia 2011 | linkuj Zamarznięte błotko jest jeszcze lepsze;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ylnam