avatar Ten blog rowerowy prowadzi 2befree z miasteczka Police, Przęsocin. Mam przejechane 4640.90 kilometrów w tym 1963.78 w lesie i błocie ;P. Jeżdżę z prędkością średnią 21.27 km/h i właśnie się chwalę.
Więcej o mnie i moje endomondo.

Wykres roczny blog rowerowy 2befree.bikestats.pl

Wkrzańska

Niedziela, 20 listopada 2011 · dodano: 20.11.2011 | Komentarze 0

Z Pawłem i Pawłem (Axis i Sargath) pojeździliśmy trochę po puszczy wkrzańskiej, zaliczając chyba wszystkie szlaki po trochę. Kilka razy zabrakło mi techniki, czasem mocy w nogach, ale wszystko przyjdzie w swoim czasie.
Raz cudem uniknąłem lotu przez kierownicę, przez sekundy rower stał już na przednim kole w pionie, ale jakoś udało się wyratować z tej opresji. Mniej szczęścia miał Axis podczas zjazdu niebieskim. Ten chłopak jak już się wywraca to konkretnie ;p
Wspólny wypad zakończyliśmy w miejscu zbiórki, tj. pod głębokim. Chwile zastanawiałem się, w którą stronę pojechać i ostatecznie wybrałem znowu szlak czerwony, tym razem cały, docierając nim do domu.