avatar Ten blog rowerowy prowadzi 2befree z miasteczka Police, Przęsocin. Mam przejechane 4640.90 kilometrów w tym 1963.78 w lesie i błocie ;P. Jeżdżę z prędkością średnią 21.27 km/h i właśnie się chwalę.
Więcej o mnie i moje endomondo.

Wykres roczny blog rowerowy 2befree.bikestats.pl

Test po serwisowy

Sobota, 12 listopada 2011 · dodano: 12.11.2011 | Komentarze 3

Wczoraj udało mi się znaleźć trochę czasu na przegląd, bardzo już zaniedbanego roweru. Wymieniłem w końcu suport, ponieważ stary błagał już o litość, skrzecząc i machając korbą na boki. Przy okazji cały sprzęt został umyty, napęd solidnie wyczyszczony i przesmarowany. Pozostało oddać koła do lekkiego prostowania i będzie można całą zimę przejeździć. :D
Dzisiaj musiałem przetestować czy czegoś wczoraj nie skopałem ;)
Po kilku postojach w celu drobnej regulacji hamulców i przerzutki, można już było cieszyć się błogą ciszą idealnie pracującego napędu. Aż szkoda wjeżdżać w teren ;p

Trasa: Przęsocin, Mścięcino, Skolwin, Przęsocin.

maccacus
| 22:02 poniedziałek, 14 listopada 2011 | linkuj Dzięks :)
2befree
| 22:00 poniedziałek, 14 listopada 2011 | linkuj Nie Adam, niestety nie mam, ale zawsze radziłem sobie z tym za pomocą takiej żabki oraz narzędzia pomocniczego czyli szmatki
Poprzedni Suport zdejmowałem tak kilka razy, nowy też założyłem bez najmniejszych problemów. Szmatka po to żeby nie zniszczyć aluminium.
maccacus
| 19:49 poniedziałek, 14 listopada 2011 | linkuj Masz klucz do zdejmowania suportu zewnętrznego? Bo słyszałem, że do tego potrzebny jest jakiś specjalny a za jakiś czas planuję zapodać sobie korbę na łożyskach zewnętrznych i chętnie zamontował bym ją samemu bo wymiana w serwisie to dla mnie ostateczność a najbardziej ufam własnym rękom :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa acyse