avatar Ten blog rowerowy prowadzi 2befree z miasteczka Police, Przęsocin. Mam przejechane 4640.90 kilometrów w tym 1963.78 w lesie i błocie ;P. Jeżdżę z prędkością średnią 21.27 km/h i właśnie się chwalę.
Więcej o mnie i moje endomondo.

Wykres roczny blog rowerowy 2befree.bikestats.pl

Trzebież szosami

Sobota, 27 sierpnia 2011 · dodano: 27.08.2011 | Komentarze 4

W sobotę kończę pracę szybciej niż zwykle więc znalazło się trochę czasu na kręcenie. Jakoś nie miałem dzisiaj ochoty na jazdę w terenie dlatego całość pokonałem ulicami. Wyjazd po 17 w kierunku Trzebieży, za trzebieżą w lewo, przejazd obok jeziora piaski

i beznadziejna droga w kierunku szczecina.

Tempo coraz lepsze :) chociaż ewidentnie nie radzę sobie z długimi podjazdami, w połowie podjazdu pod Przęsocińską górę odcina mi siłę i prędkość drastycznie spada ;( W lesie przyzwyczaiłem się raczej do krótkich siłowych podjazdów.

meak
| 07:08 wtorek, 30 sierpnia 2011 | linkuj Zawsze mi się wydawało, że takie tempo osiąga się na szosówce. Jakże się myliłem ;)
2befree
| 11:47 niedziela, 28 sierpnia 2011 | linkuj Paweł, nie ma złej pogody. Nigdy! haha a serio to akurat wtedy fajnie trafiłem ze nie padało.

Adam, mi też to lekko nie przyszło, można powiedzieć że dałem z siebie wszystko, w drodze powrotnej marzyłem o jakimś kolarzu za którym bym się trochę schował przed wiatrem, ale niestety wszyscy przestraszyli się chyba pogody, bo nie spotkałem ani jednej osoby na rowerze.
maccacus
| 11:28 niedziela, 28 sierpnia 2011 | linkuj Nieźle szalejesz, tempo zawodowe! Ja muszę się nieźle namęczyć, żeby solo utrzymać taki AVS na szosie, a Ty to robisz na traktorze :)
axis
| 10:39 niedziela, 28 sierpnia 2011 | linkuj W taką pogodę jeździć? Masakra :D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa jasie