avatar Ten blog rowerowy prowadzi 2befree z miasteczka Police, Przęsocin. Mam przejechane 4640.90 kilometrów w tym 1963.78 w lesie i błocie ;P. Jeżdżę z prędkością średnią 21.27 km/h i właśnie się chwalę.
Więcej o mnie i moje endomondo.

Wykres roczny blog rowerowy 2befree.bikestats.pl

No to w górę...

Niedziela, 21 sierpnia 2011 · dodano: 21.08.2011 | Komentarze 1

Po prawie nie przespanej nocy i nudnym jak "Titanic" dniu pojechałem się troszkę rozruszać. Start po 18 miał zagwarantować przyjemna temperaturę, ale i tak było bardzo duszno;/
Na początku nie miałem sił jechać, więc szukałem trasy w dół ;) Zjechałem czerwonym od Przęsocina do Polic. Niestety z Polic praktycznie wszędzie jest pod górę, więc pojechałem lasem do głębokiego. Troszkę się rozgrzałem i nabrałem więcej ochoty do jazdy. Wtedy zdecydowałem troszkę pomęczyć górki. Dwa razy z rzędu Gubałówka sprawiła że zatrzęsły się nogi, później trzy razy w górę od polany harcerskiej do podbórzańskiej, na przemian raz zielonym raz niebieskim (nie do końca, odbijając na wielecką górę) i powrót do domu. Wyszło z 70%czasu pod górę.

Dzisiaj w ciągu dnia, podczas spaceru natknąłem sie na taki oto rower: