avatar Ten blog rowerowy prowadzi 2befree z miasteczka Police, Przęsocin. Mam przejechane 4640.90 kilometrów w tym 1963.78 w lesie i błocie ;P. Jeżdżę z prędkością średnią 21.27 km/h i właśnie się chwalę.
Więcej o mnie i moje endomondo.

Wykres roczny blog rowerowy 2befree.bikestats.pl

Ciasteczka i Zalesie

Poniedziałek, 15 sierpnia 2011 · dodano: 15.08.2011 | Komentarze 2

Dzisiaj wyjazd w kierunku Świdwia, pierwsza część trasy pokonana lasem, szlakiem niebieskim, czerwonym... Później trasa głębokie, Bartoszewo, Tanowo, Świdwie, Zalesie. Od tego punktu powrót już szosą, najpierw w kierunku Tanowo później Police. Bardzo zdziwił mnie fakt że nowa ścieżka rowerowa od Tanowa do Polic jest już częściowo ułożona. Widać szanse na to żeby nią jeszcze pojeździć w tym sezonie.

Ostatnio jeździ mi się coraz lepiej. Dzisiaj naprawdę niezła średnia, jestem zadowolony.
A może to kwestia dopingu ;D
Wczoraj upiekłem ciastka według przepisu z Bikeboard Polecam z orzechami laskowymi, słonecznikiem i kakao. Zwykłe "corny" wymiękają przy tym :)

axis
| 06:58 czwartek, 18 sierpnia 2011 | linkuj Niezła średnia jak na teren. Ciasteczka ciekawe, sam bym spróbował... tylko czy chce mi się taplać w tych płatkach, jajkach i maślankach ;DDD
maccacus
| 20:03 poniedziałek, 15 sierpnia 2011 | linkuj Tylko czekać aż będzie magiczna trójka z przodu ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ejsza