avatar Ten blog rowerowy prowadzi 2befree z miasteczka Police, Przęsocin. Mam przejechane 4640.90 kilometrów w tym 1963.78 w lesie i błocie ;P. Jeżdżę z prędkością średnią 21.27 km/h i właśnie się chwalę.
Więcej o mnie i moje endomondo.

Wykres roczny blog rowerowy 2befree.bikestats.pl

Ogień ...

Piątek, 12 sierpnia 2011 · dodano: 12.08.2011 | Komentarze 4

Ogień, moc i tyle...
Jeździło się zaje... Ten zakres temperatur oraz nawierzchnia, jakby na przekór wszystkiemu, działa na mnie niezwykle budująco. Trasa do głębokiego, Bartoszewo, szlak niebieski, Przęsocin.
Znowu wyjazd około 20 a powrót po 21. Dzisiaj już z czołówką na kasku.

Rower po wczorajszych zabawach, a przed dzisiejszym wypadem :)

Droga do lasu...

Jak tu nie kochać naszych łąk...:D

Troszkę sie pobrudziłem ;p

...ale on bardziej!

Rower brudny, ale spisywał się idealnie i mimo błota, napęd nawet sie nie zająknął. Zasłużył na mycie, które czeka go jutro.

no i troszkę muzyki:

Właśnie uświadomiłem sobie jeszcze, że przez 1,5 godziny spędzonych w lesie, nie widziałem ani jednego rowerzysty i może z dwóch spacerowiczów.

2befree
| 11:56 niedziela, 14 sierpnia 2011 | linkuj Czyszczenie to pierdoła, spłukuje wszystko wężem, później spryskuje płynem Karchera do mycia wstępnego(naprawdę polecam!), czekam 5 minut i znowu spłukuje wężem. Rower błyszczy jak nowy. Na koniec smarowanie napędu i można jechać :)

Pulsometr sobie podarowałem, pozbawiał mnie frajdy. Nie jeżdżę dla wyników. W przyszłym roku spróbuje od początku sezonu jakoś trzymać się planu treningowego, wtedy zacznę z niego korzystać.
maccacus
| 10:11 niedziela, 14 sierpnia 2011 | linkuj Że ci się chce to wszystko po tym czyścić...
No i gratuluję sprzętu, że wytrzymuje takie hardkorowe wypady.
P.S. Czemu jeździsz bez pulsometru?
2befree
| 15:18 sobota, 13 sierpnia 2011 | linkuj Zgadza się!
Co do opon to faktycznie zakręty w błocie są mało bezpieczne, ale nie chciało mi się zmieniać, bo po twardym toczą się idealnie, a opony, które mam typowo na błoto mają straszne opory toczenia.
rtut
| 10:57 sobota, 13 sierpnia 2011 | linkuj he he pod Przęsocińska glina:P Mi na crosmarkach słabo się bo błotku jeździ.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa bezmy