avatar Ten blog rowerowy prowadzi 2befree z miasteczka Police, Przęsocin. Mam przejechane 4640.90 kilometrów w tym 1963.78 w lesie i błocie ;P. Jeżdżę z prędkością średnią 21.27 km/h i właśnie się chwalę.
Więcej o mnie i moje endomondo.

Wykres roczny blog rowerowy 2befree.bikestats.pl

Trening czas zacząć

Wtorek, 26 kwietnia 2011 · dodano: 26.04.2011 | Komentarze 3

W święta doszedłem do wniosku, że skoro i tak jeżdżę, to trzeba to jakoś usystematyzować. Tak powstał mój pierwszy własny plan treningowy.
Dzisiaj pierwszy trening z założenia 1,5h w 65 -70% HR, problem polega na tym, że jeszcze nie kupiłem pulsometru, więc pomiar pulsu odbywa się "organoleptycznie", metodą na trzy palce ;D z 4 razy podczas wyjazdu.
Od przyszłego tygodnia już będzie z pulsometrem. Do niedzieli jakoś sobie muszę radzić.

maccacus
| 05:53 czwartek, 28 kwietnia 2011 | linkuj Ja wiem jak wpłynie: zamienisz się w cyborga i będziesz jeździł na swoim XC na wyższych średnich niż ja na swoim pomykaczu ;P
2befree
| 21:31 środa, 27 kwietnia 2011 | linkuj w sumie nie wiem czego oczekuje po tych treningach. nie napinam się na jakieś wyniki i dalej robię to dla przyjemności. chce tylko zobaczyć jak systematycznosc wpłynie na moja kondycję po kilku miesiącach.
maccacus
| 20:50 środa, 27 kwietnia 2011 | linkuj A jeszcze tak nie dawno mówiłeś, że jeździsz tylko dla przyjemności i bez spiny na wyniki ;P
Wpłynąłeś mi na ambicję, też muszę zacząć JEŹDZIĆ a nie jeździć... ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa akiem