avatar Ten blog rowerowy prowadzi 2befree z miasteczka Police, Przęsocin. Mam przejechane 4640.90 kilometrów w tym 1963.78 w lesie i błocie ;P. Jeżdżę z prędkością średnią 21.27 km/h i właśnie się chwalę.
Więcej o mnie i moje endomondo.

Wykres roczny blog rowerowy 2befree.bikestats.pl

Po zmroku

Piątek, 22 kwietnia 2011 · dodano: 22.04.2011 | Komentarze 2

Z Pracy wyszedłem późno, w domu byłem przed 19, zanim zjadłem odpocząłem było już po godzinie 20. Zastanawiałem się czy jechać czy nie. Padło na wyjazd, ponieważ cały dzień o nim myślałem.
W momencie wyjazdu było już szaro. Gdy dojechałem czerwonym szlakiem do głębokiego, było już praktycznie ciemno. Okrążyłem jezioro i znowu, częściowo czerwonym, częściowo niebieskim szlakiem wróciłem do domu.
Jazda po lesie, kiedy jest ciemno, przyprawia mnie czasem o dreszcze. Te wszystkie dziki przy drodze, które udają że ich nie ma, sarny przebiegające tuż przed rowerem i drzewa wyskakujące zza zakrętu :D Adrenalina gwarantowana.

2befree
| 15:55 sobota, 23 kwietnia 2011 | linkuj Tą trasę znam na pamięć w każdym calu, także nawet bez lampek bym pewnie trafił. I całe szczęście bo baterie nie były zbyt świeże ;)
Tempo brało się z tego, że nie widziałem wskazań licznika i ciągle wydawało mi się że jadę za wolno ;)
maccacus
| 13:16 sobota, 23 kwietnia 2011 | linkuj Klimat prawie jak Blair Witch Project hehehe... Lampki dawały radę?
Mocno pojechałeś :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa asudo