avatar Ten blog rowerowy prowadzi 2befree z miasteczka Police, Przęsocin. Mam przejechane 4640.90 kilometrów w tym 1963.78 w lesie i błocie ;P. Jeżdżę z prędkością średnią 21.27 km/h i właśnie się chwalę.
Więcej o mnie i moje endomondo.

Wykres roczny blog rowerowy 2befree.bikestats.pl

Marzenie o singlu idealnym...

Sobota, 16 kwietnia 2011 · dodano: 16.04.2011 | Komentarze 3

Chyba każdy miłośnik MTB, marzy o szlaku idealnym, wąskim, krętym, pełnym zjazdów i podjazdów. W taki dzień jak dzisiaj, kiedy nie ma czasu na daleką wyprawę szukam takiej drogi w okolicy.

Najpierw ruszyłem w kierunku głębokiego, czerwonym szlakiem, później troszkę ścieżki zdrowia oraz wieża quistorpa,

W drodze powrotnej zaliczyłem niebieski szlak od głębokiego do polany harcerskiej.

Dalej wąskimi ścieżkami, klucząc raz w lewo, raz w prawo dotarłem w okolice warszewa. Nie byłem jednak wystarczająco zmęczony, więc dokręciłem jeszcze swoje ulubione kółko treningowe i powrót do domu.

Kilka nowych szlaków odkryłem... idealny jeszcze gdzieś tam czeka.
Ale podobno zabawa polega na tym by gonić króliczka, a nie go złapać :)

Trasa według endomondo nie koniecznie idealnie odwzorowana

maccacus
| 21:19 sobota, 16 kwietnia 2011 | linkuj Ten zjazd na dwóch ostatnich zdjęciach wygląda bardzo apetycznie. Tak bardzo, że przez chwile pomyślałem nawet o wyhaczeniu jakiejś okazji na używane XC, ale chyba wolę ozdobić mojego przecinaka w klamkomanetki ;D
Ale przyznam szczerze, że trochę tęskno mi do szczerego lasu, bez ułamka samochodów, bez asfaltu...
axis
| 20:58 sobota, 16 kwietnia 2011 | linkuj Też dzisiaj tam jeździłem, wieża Quistorpa zaliczona bez podpórki :D
Niestety puszcza wkrzańska jest bardzo płaska, a szlaki za proste. Tak jak pisze Sartgath, niebieski szlak jest najciekawszy. Odcinek od Dębu Bogusława aż na Głebokie, szczególnie z polany harcerskiej, mój ulubiony odcinek. Jeżdżę tamtędy codziennie i się nie nudzi ;)
sargath
| 20:47 sobota, 16 kwietnia 2011 | linkuj niebieski szlak, to chyba narazie ten idealny jak dla mnie :))

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa apust