avatar Ten blog rowerowy prowadzi 2befree z miasteczka Police, Przęsocin. Mam przejechane 4640.90 kilometrów w tym 1963.78 w lesie i błocie ;P. Jeżdżę z prędkością średnią 21.27 km/h i właśnie się chwalę.
Więcej o mnie i moje endomondo.

Wykres roczny blog rowerowy 2befree.bikestats.pl
Kalorie: 3066 kcal

dom-pasewalk-uckermunde-dom

Niedziela, 3 kwietnia 2011 · dodano: 03.04.2011 | Komentarze 0

Zaczęło się jak zwykle, od dojazdu na głębokie. Wybrałem opcje przez las, na slickach to średnio przyjemna, ale droga jest krótsza niż ulicami. Przy głębokim krótkie zakupy i startujemy. Pierwszy kierunek to Pasewalk, postanowiliśmy jechać małymi wioskami, przez co raz czy dwa pobłądziliśmy. Z Pasewalku do Uckermunde szybkim tempem. Tam chwila na bułkę i powrót do domu. Kiedy dotarliśmy do głębokiego pić mi się chciało okrutnie. Niestety przy kiosku kolejka na 20 osób. Pożegnaliśmy się z Adamem i postanowiłem żółwim tempem podjechać pod osów, w poszukiwaniu sklepu. Okazało się że sklep był zamknięty no i tak już dotarłem do domu.
Zapis trasy, rozpoczęty od głębokiego