avatar Ten blog rowerowy prowadzi 2befree z miasteczka Police, Przęsocin. Mam przejechane 4640.90 kilometrów w tym 1963.78 w lesie i błocie ;P. Jeżdżę z prędkością średnią 21.27 km/h i właśnie się chwalę.
Więcej o mnie i moje endomondo.

Wykres roczny blog rowerowy 2befree.bikestats.pl

Ognisko i kiełbaski

Niedziela, 27 marca 2011 · dodano: 27.03.2011 | Komentarze 0

Kolejny weekendowy wypad, tym razem z Izą.
Rano było zimno, mroźnie i mglisto. Pogoda nie napawała optymizmem ale nie poddaliśmy się i ruszyliśmy w kierunku głębokiego, na umówione spotkanie. Niestety byliśmy spóźnieni [sic!] Na szczęście Adam Gosia i Przemek zaczekali na nas.
Od głębokiego ruszyliśmy przez Tanowo nad jezioro Piaski.
Pogoda się mocno poprawiła, pojawiło się słońce a temperatura wzrosła do 8 stopni.
Nad jeziorem spotkaliśmy ekipę z Klubu kolarskiego 88 , rozpalali już ognisko, więc postanowiliśmy pomóc w zbiórce opału i przyłączyliśmy się do nich. Zjedliśmy ciepłe kiełbaski sojowe i wyruszyliśmy w dalszą podróż, do Trzebieży a później w kierunku Polic. W Jasienicy skręciliśmy na Tanowo, po drodze witały nas wiejskie pieski różnej maści i ras ;)
W Tanowie rozstaliśmy się z Resztą ekipy i razem z Izą pojechaliśmy przez Police do domu. Na deser został nam podjazd pod Przęsocińską górę! Iza dała dzielnie radę. Wspólnie się motywując dotarliśmy do domu. Zadowoleni i o dziwo Iza optymistycznie nastawiona jest na kolejne wojaże :) Obawiałem się że pokonanie tego dystansu może spowodować reakcję zupełnie inną :p