avatar Ten blog rowerowy prowadzi 2befree z miasteczka Police, Przęsocin. Mam przejechane 4640.90 kilometrów w tym 1963.78 w lesie i błocie ;P. Jeżdżę z prędkością średnią 21.27 km/h i właśnie się chwalę.
Więcej o mnie i moje endomondo.

Wykres roczny blog rowerowy 2befree.bikestats.pl

86+14=100!

Niedziela, 13 marca 2011 · dodano: 13.03.2011 | Komentarze 1

Cały dzień na rowerze...czyli dzień idealny ;)

Pierwsza część dnia rozpoczęła się od ostrej jazdy przez las w kierunku Głębokiego, byle tylko zdążyć na spotkanie z chłopakami. No cóż, zdążyłem ale byłem sam :) kilka minut później pojawiła się reszta ekipy i raźno pedałując dotarliśmy do Tanowa a następnie do granicy.

Po Niemieckiej stronie zachwycaliśmy się czystością i jakością ścieżek i dróg.

Przez Pampow i Blankensee dojechaliśmy do Buku. Tam obraliśmy kierunek na Bartoszewo, i ulubioną knajpkę Przemka. Siedząc przy stoliku, przy czekoladzie, niektórzy przy zupie, debatowaliśmy nad mapą i kolejnymi wycieczkami.
Do domu dotarłem z 86 kilometrami na liczniku, zjadłem szybko obiad, Iza się przygotowała do wyjazdu I ruszylismy na kolejną wycieczkę.

A dokąd? Oczywiście do Bartoszewa, do tej samej knajpki gdzie byliśmy wcześniej! Zjedliśmy frytki i pierogi po czym na dobre wróciliśmy do domu.
Dzień zaliczam do udanych.