avatar Ten blog rowerowy prowadzi 2befree z miasteczka Police, Przęsocin. Mam przejechane 4640.90 kilometrów w tym 1963.78 w lesie i błocie ;P. Jeżdżę z prędkością średnią 21.27 km/h i właśnie się chwalę.
Więcej o mnie i moje endomondo.

Wykres roczny blog rowerowy 2befree.bikestats.pl
Podjazdy:178 m

O psie który jeździł rowerem :)

Sobota, 12 marca 2011 · dodano: 12.03.2011 | Komentarze 1

Przygotowań do wakacyjnej wyprawy ciąg dalszy.
Wczoraj przyszła zamówiona kilka dni wcześniej przyczepka rowerowa do przewozu zwierząt. Nasz mały piesek Łatek, musiał na odcinkach gdzie nie mógł swobodnie biegać, siedzieć w przyczepce. Ewidentnie nie podobało mu się to, a przyczepka stała się jego wrogiem nr 1 :) Za to dzięki przyczepce, staliśmy się atrakcją turystyczną dla wszystkich spacerowiczów i wyprzedzających nas aut.
Niektóre zwalniały żeby się dokładnie przyjrzeć kto jest w przyczepie. Dodatkowo Iza mogła po raz pierwszy w dodatniej temperaturze przetestować nowy rower.

Oboje spisali się na medal.
Średnia czysto rekreacyjna ale i tak było bardzo miło. Pokonaliśmy trasę do głębokiego, okrążyliśmy jezioro i powrót do domu.